יום רביעי, 10 בנובמבר 2010

Old School



הייתי רוצה לחזור לתקופה אחרת, ישנה וטובה.
תקופה בה הכל היה, כך נראה לי, קצת פשוט יותר.
אצילי יותר.
שנון יותר.
ואולי קצת יותר נאיבי.
ואולי קצת יותר מעניין במובן אחד, ואולי גם קצת פחות מעניין במובן אחר.
אני כבר לא אוכל לחזור לשם.
אבל אני בהחלט יכולה לנסות להתלבש כמו "שם" :)
טוב אולי האוטפיט הספציפי הזה לא נטו "טעם של פעם", אבל זו רק ההשראה.

את הג'קט הזה אמי תפרה לסבתי בצעירותה. ממש אהבתי אותו וכשראיתי אותו בארון של סבתא ביקשתי ממנה להשאיל אותו:)
את נעלי האוקספורד קניתי בזארה, הן הופיעו כבר כמה פעמים בבלוג, כי האמת היא שבינתיים אלו הנעליים הכי יפות ואלגנטיות שלי, ונעלי העקב היחידות (! :S) שלי.
חסר לי גם באוטפיט הזה תיק ילקוט קטן, בסגנון הזה.
(יש רבים וטובים ממנו אמנם שראיתי בשיטוטי באינטרנט ואולי אראה אותם בהמשך)

כן כן, הwhis list במחלקת הנעליים ובכלל להחורף גדולה מאוד, מאוד מאוד אפילו, אבל צריך כסף וזמן להשקיע בחיפושים ! D:

דבר אחרון שרציתי להוסיף, זה שאני אוהבת את הקונספט של חצאית קצרה עם ג'קט ארוך ונעלי עקב עם גרביים \ גרביונים \ גם וגם - ואני בהחלט הולכת לנסות את זה עוד החורף הקרוב.
: )


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה