יום שלישי, 14 בספטמבר 2010

שנה טובה : )

טוב, אז אולי אני קצת בדילאי, אבל הנה פוסט ראש השנה שלי.
לא תכננתי יותר מדי את ערב יום רביעי, ערב ראש השנה.
בבוקר הסתובבתי עם הורי בתל אביב וקניתי כמה בגדים וכמובן ברכות שנה טובה לחברות כמיטב המסורת : ) יש שימוש לדואר. לא הכל חייב להיות בפייסבוק (;
בערב עמדתי מול הארון והחלטתי שאני רוצה ללכת על משהו נקי, קלאסי, פשוט ויפה.
בחרתי לבסוף בגופייה לבנה נחמדה וחצאית קפלים בגזרה גבוהה, אותן שילבתי עם שרשרת מפתח מכסף ונעלי אוקספורד.



אוקספורד וחצאית : זארה, גופייה : שוק, שרשרת : כנראה מתל אביב, כבר לא זוכרת.
וגם השתעשעתי טיפה עם המצלמה : ) שזה תמיד נחמד.

אחד הפריטים שקניתי בתל אביב היה החולצה הזו :

מה שאהבתי בה זה שאפשר ללבוש אותה בכמה ווריאציות. אפשר בתוף המכנס או מחוצה לו, סגורה או פתוחה, או בתור שמלה, עם חגורה או בלי, מכנס קצר או ארוך, טייץ או סקיני או משהו יותר זרוק, כפכפים או עקבים...
בקיצור אפשר לשחק עם זה וזה מה שכיף ! שימושי : ) אהבתי גם את הצבע שלה ואת הבד שלה מאוד.
ביום חמישי הוזמנו לדודים שלי לכבוד החג והחלטתי ללבוש אותה בתור שמלה :


שמתי את החולצה עם חגורה כדי שתינתן צורה, והוספתי טבעת שעון וצמידים : )
משקפי שמש : H&M, חולצה\שמלה : שוק, חגורה : גריפ, צמידים : שוק, שעון : של אמא מלפני 20 שנה, טבעת : ממש ישנה מיריד בבת ים.
שתהיה לכולנו שנה טובה ומתוקה,
שנה כיפית ומוצלחת, מלאת חוויות והרפתקאות,
וכמובן שנה מאתגרת מרעננת ומעוררת השראה מבחינה אופנתית : )
והלוואי שנצליח לעשות את כל מה שנרצה השנה ! :]

3 תגובות:

  1. לדעתי החולצה\טוניקה שהשתמשת בה לשמלה קצרה מדי בשביל להיות שמלה..
    (לטעמי, זה משהו שכדאי להזהר ממנו- "שכחה את המכנסיים בבית\נפלו לה.." ואמירות כאלו ואחרות בנוסח זה, א-לה קמרון דיאז על איזה שטיח אדום לא מזמן)
    אני הייתי מצרפת לחולצה הזו שורטס(דווקא לא ג'ינס)בצבע חאקי, בז', ניוד או לבן ובלי שום קשר לא מורידה את החגורה כיוון שהיא מאוד מוסיפה וכדברייך- 'נותנת לה צורה'.

    אני חייבת לציין שמשקפי השמש שלך מאוד יפים!! מאיזה סניף של h&m הם נקנו??
    ואגב-אני בהחלט בהחלט מסכימה איתך עם הברכה שלך לשנה החדשה. אמן!

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. חחח האמת שאת דיי צודקת,
    למרות שאם הייתי מסדרת את זה קצת אחרת זה היה נראה קצת יותר טוב [גם החגורה קצת זזה הצידה...פשוט לא תכננתי להעלות את התמונות לבלוג ולא שמתי לב לפרטים], זה באמת יכול להיות יפה עם שורט חאקי. לפני כמה ימים הלכתי עם זה לבצפר עם שורט ג'ינס בהיר סנדלי גלדיאטור גופיה לבנה וחגורת צמה חומה שקשרתי, וכאילו זה היה יותר ארוך מהמכנס והלכתי עם זה פתוח. אז זה היה פשוט ונחמד : ).

    ותודה ! האמת שקניתי אותם שנה שעברה בוינה (אוסטריה), ומאז אני חורשת עליהם D:

    השבמחק