יום שני, 14 ביוני 2010

just another day

עוד יום רגיל,
באים לבית הספר רק בשביל שיעורים חופשיים, בתוך הבגרויות אבל את החופש כבר מרגישים באוויר וכבר לא רק באוויר, גם ממש בתוכינו, בלב בגוף ובראש ~
אני לא באמת רוצה שהשנה הזאת תיגמר,
אני פשוט חושבת הרבה מדי על החופש הזה ! אני מצפה לחופש כיפי וחוויתי במיוחד. אני מקווה.
אבל אני יודעת שאני אתגעגע בסופו של דבר לחברים שאני לא רואה סתם ככה, ולשגרה, ובכלל...השנתיים האלה בתיכון עברו לי בצ'יק. אני ממש לא רוצה שזה ייסתיים.
בכל מקרה...
הגעתי הביתה וקראתי לחברתי הילה לשדרה לצלם כמה תמונות D :
מעיין ישן מעורב עם חדש...
וזה גם בערך מה שאני מרגישה עכשיו.
בא לי שינוי, אבל אני כל הזמן חוזרת לעבר : )



ג'ינס - מציאה - ליוויס מקורי מהשוק שגזרתי, חגורה - גנבתי מהארון של אבא : ), טופ ממקום לא זכור, גופיה - קיבלתי ליום הולדת מפול אנד בר, שרשרת תוכי - קיבלתי ליום הולדת מאקססורייז, שרשרת מפרט - הכנתי עם חברה, סנדלים - חנות ברחוב אלנבי שאני לא זוכרת את שמה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה