יום ראשון, 25 באפריל 2010

get into

ברוכים הבאים לבלוג שלי !
נחמד להגיד את זה סוף סוף.
כבר המון זמן אני חושבת על זה, מבטיחה לעצמי הבטחות ודוחה את המועד כל פעם מחדש.
no more :)
עכשיו, כששמתי קץ לההרהורים, כשהעזתי ללחוץ על הכפתור "פתח בלוג",
אני מקווה שלא יהיו יותר רעיונות מבוזבזים.
אני מתכוונת לשתף אתכם בדעות שלי, באמירות שלי ובשאיפות שלי.
בעיקר בתחום האופנה אבל ממש לא רק.
לאט לאט, בדרך שלי ורק בשביל הכיף,
אני בטוחה שהבלוג יגלוש לעוד המון תחומים אחרים,
ונראה לאן הוא יקח אותי : )

לגבי השם של הבלוג,
mood,
היה נשמע לי שם פשוט כל כך מתאים.
אני מתלבשת לפי מצב הרוח שלי.
אני כותבת לפי מצב הרוח שלי.
אני אוהבת לבטא את עצמי, והכל לפי מה שבא לי באותו הרגע.
כמו שאמרו חכמים (הדג נחש):
"מה שבא בא, מה שבא סבבה" (;

בתור התחלה קבלו תמונה קטנה (שלי) שצולמה על ידי בת דודי החמודה יובל,
ועברה עיצוב בפוטושופ על ידי:
אני לובשת כאן שמלה כיפית שמצאתי בתל אביב במחיר אטרקטיבי במיוחד,
נעלי אוקספורד של זארה, שרשרת צדפים משוק הכרמל ושרשרת מפרט שהכנתי עם חברה:














אז זה היה פוסט פתיחה,
נתראה בפוסט הראשון באמת : )

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה